دعوت شهردار زنجان از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری

admin |07 تیر, 1403 |

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان؛ 

دکتر علیرضا فیروزفر شهردار زنجان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت و در راس آنها شهید جمهور آیت اله رئیسی ، از شهروندان فهیم زنجانی برای حضور حماسی در صحنه انتخابات دعوت و حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری را ادامه راه و مکمل بدرقه حماسی شهیدان خدمت دانست. 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ

اینک در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کشور بزرگ ایران در حالی به استقبال انتخابات خواهد رفت که همچنان سوگوار رییس جمهور شهید و خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان می‌باشد.

تشییع شگفت آور و میلیونی شهدای خدمت در شهرهای مختلف کشور نشان داد که ملت شریف ایران با وجود همه هیاهوی رسانه‌ای و تبلیغاتی بیگانگان؛ قدردان خدمت خالصانه است. عرصه های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که به رغم تمامی توطئه ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه های ناب و شور‌انگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی و تجلی جلوه های بی نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده‌اند.

حال که به فضل الهی و با تلاش عوامل دست اندرکار، مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور منظم و با مشارکت گسترده اقشار مختلف مهیا شده است، امید دارم آحاد ملت شریف ایران که حضور آگاهانه در انتخابات را حق مسلم و‌ مسئولیت دینی و ملی خود می دانند؛ با تأسی به فرامین و منویات گهربار امامین انقلاب با پرشورتر کردن هر چه بیشتر فضای انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری اصلح، توانمند و در تراز انقلاب، بار دیگر عزت و عظمت ایران عزیز را به جهان عرضه کنند.

وعده ما ۸ تیر پای صندوق های رای؛ ان شاء الله

عليرضا فيروزفر

شهردار زنجان